Direktlänk till inlägg 14 december 2008
Gud vad tråkigt det är att plugga körkortsteori... Det är så mycket man ska kunna och mycket är bara sunt förnuft, men ibland kommer något som för mig är oförståligt...
Sedan har jag svårt för när det är olika avstånd på olika saker. T.ex hur långt före och efter en busshållplatsskylt man får parkera, eller hur nära en korsning man får stanna.
Man måste liksom kunna allt, för det skulle inte kännas så kul som när man klickar på "rätta prov" så får man fram en ruta där det står "ej godkänd" eller vad det nu än står...
Då skulle man väl faila uppkörningen av bara farten...
Men det är bara att plugga vidare om man vill ha den där väldigt åtråvärda plastbiten som enbart säger något som man redan visste, att man kan köra bil...
//Therése...men kolla gärna in på min nya blogg Länk: http://www.blogg.allehanda.se/therese/ ...
Det var en hyfsat dålig match sett över 60 minuter idag, även om man fick se någon glimt här och där av fint spel. Men de glimtarna var tyvärr alldelens för korta och för få för att detta skulle vara en intressant match att kolla på med "Modoögon". ...
Modo-TV träffade Morten Madsen efter 3-2 matchen mot Djurgården och den intervjun går att hitta här: http://modo.hockeyligan.se/main.aspx?contentid=235500240897 Håkan Nordström var även på plats under matchen och här finns hans bilder att beskå...
Modo har nu spelat två matcher i 2010/2011 års elitserie och det känns som om man nästan måste byta namn från Modo till "Nya Modo". Man har pratat revansch och allt möjligt sedan det gick utför efter SM-Guldet 2007, men nu känns det äntligen som om m...
För en gångs skull så håller jag helt med Leif Boork (det händer inte ofta) Nils Ekmans påhopp på Kristian Forsberg, som dommarna tydligen valde att blunda för, var fult och ingenting som hör hemma på isen. "Det ska vara matchstraff" (aftonblad...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |||
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | |||
15 | 16 |
17 | 18 |
19 |
20 |
21 | |||
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |||
29 | 30 | 31 | |||||||
|